Det går bra nu!

Hejsan!

Det går bra nu, alltså i mitt liv! :D
Utbildningen flyter på, jag och Elene hade redovisning i måndags och det gick jättebra! Sen igår hade vi den kliniska examinationen som tog ca. 30 minuter per person, den klarade jag också! Så det känns jätteskönt!
Och en annan sak som är positiv är att jag får tillbaka 5870kr på skatten efter sommarjobbet! UNDERBART!!

Och nu har jag även påsklov fram tills på tisdag nästa vecka, hur underbart är inte det?!?!
I helgen så blir det första att dra till Forsbacka på påsklunch/middag, sen ska jag följa med Jenny och Cissi på någon fest hemma hos någon kille som jag inte vet vem det är, haha xD Blir nog skoj! :D

Nu har jag även ett spikat datum för min födelsedagsfest också! :D
Kommer bli grymt med tjejerna! <3


Synd att inte min bästis-Maddis kan vara med, för hon befinner sig i Norge :/ <3
Men vi får se fram emot en middag och filmkväll sen när hon kommer hem! :D

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0