Linas kvällsbok

Hejsan!

Att börja dagen med frukost framför Linas Kvällsbok som gick på TV var ju bara för gött!
Det sägs att det har snöat, men jag har varken hört eller sett någon snö! Så måste ha varit något som drog förbi jävligt fort i alla fall. Haha...

Idag är jag själv hela dagen, skönt faktiskt. Får se vad jag ska hitta på.
Tror faktiskt jag ska sätta mig och käka lite lunch framför hockeyn som börjar snart på TV. Sen är jag jävligt sugen på att börja göra Angry Brids- pärlplattor, men vet inte om jag har rätt färger på pärlorna till alla nyanser.

Kom på att denna vecka har varit en riktig födelsedagsvecka!
I tisdags fyllde två gamla klasskompisar år...
I onsdags fyllde kära mormor år <3
I torsdags fyllde Elene år!
och igår fyllde Kari år (fredagen den 13:e, heheheee!!)


I alla fall så firade vi Kari lite grann igår bara. Jag stack hem till Jessica på kvällen och var med henne, Cissi och Leo. Sofie N och Hanna kom förbi en jättesnabbis. Sen tog jag sällskap med Cissi hem till där hon bor, för jag gick hem till Erik och spelade ett nytt damp-spel som var kul! :) Det gick ut på att man skulle plantera plantor/svampar för att skydda gräsmattan/huset mot zombies. Zombierna gjorde olika attacker och plantorna/svamparna som man kunna köpa skydda gräsmattan/huset på olika sätt. Väldigt speciellt spel! xD

Nä, nu blir det lunch och hockey faktiskt. Sen får vi se vad denna dag erbjuder!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0