Nedräkningen kan börja...

Hejsan!

Nu är det PRICK en vecka kvar till systembolaget!

Brynäs tog inte SM-guld igår, men det kommer de garanterat att göra imorgon!
För då är det hockey med Jenny, Cissi och Oskar! :D TAGG TAGG!

Var i skolan på seminarium idag, kan lova att jag hade svårt att gå upp i morse, gick upp 25 minuter innan Elene kom och hämtade mig, skapligt trött!!! xD
Seminariumet om etik var rätt så roligt, men vi satt i 3,5h så det kan faktiskt bli lite drygt... Eftersom jag sov så dåligt natten innan p.g.a jag alltid gör det på söndagar när man har varit ledig så "vilade" jag efter lunchen då jag var hemma. Kan inte påstå att jag är så pass glad över att somna av i lite mer än 4h... SUCK! Men om jag har svårt att sova inatt, som jag kommer få, så ska jag plugga i lugn och ro. Annars har jag imorgon och på onsdag på mig att skriva en etik-grej. Tycker den grejen är rätt rolig så det kommer nog gå bra.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0