Onsdag

Hejsan!

Eftersom mamma och mormor inte vet direkt vad de ska köpa till mig i 20 års present så for jag och mamma till Valbo idag. Hittade ett helt set med tallrikar, djuptallrikar och desert-skålar som jag köpte, 8st av vadera i lila färg. Sen så fick det bli min kära rosa ugnsform från RICE som jag har önskat mig så länge. Så det blev helt perfekt med dessa porslinssaker, kommer komma väl i användning sen när jag flyttar! Tro det eller ej, men JAG köpte en duk idag också som skulle matcha mina framtida tallrikar xD haha.


Aldrig roligt att veta vad man ska få i present, men aldrig roligt att få något som man inte vill ha heller. Så är faktiskt helt nöjd. Dessa saker kommer komma i användning i framtiden också! :)

Snart blir det spaghetti och köttfärsås, mums!
Efter det så ska nog jag och mamma gå ut och gå, tro det eller ej, men vi ska gå stavgång! xD haha.

Sen vid kl. 19.30 ska vi se "Min pappa är bättre än din pappa" på tv3, lite roligt och charmigt program. :)
Min uppsats är skickad till Elene som ska läsa igenom och rätta så gott hon kan, får se när hon skickar sin till mig så ska jag göra lika åt henne. :)
Men har hon inte skickat den idag så vet jag exakt vad jag ska sysselsätta mig med efter programmet på tv3.

Jag ska för det första duscha och göra mig klar för natten och inta sängläge med datorn och kolla på Pip-Larssons som jag började med igår! JAG ÄR HELT FAST! Så himla underbart! Jag kollar vi youtube, här länkar jag avsnitt 1 (1/3), vet ej hur många avsnitt det finns, men allt finns på youtube i alla fall! Har redan hunnit sett 6 avsnitt, får se om jag hinner se något mer ikväll, så sjukt jävla bra!


VADÅ NOSTALGI FRÅN BARNDOMEN?!?!?!! <3 I love it!

Fler bra serier är ju såklart:
- Eva och Adam
- Bert
- Livet enligt rosa
- Sune

Imorgon blir det  först HiG hela dagen och sen på kvällen hockey och Big Brother hemma hos Jenny! :D
HEJA BRYNÄS, ta erat förbannade SM-guld någon gång så slipper vi gå runt och vara nervösa!

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0