Påskhelgen!

Hejsan!

Här kommer uppdaten från påskhelgen!

På långfredagen gjorde jag ingenting. Kollade på film och bigbrother på kvällen, sen var jag rätt trött så jag somnade nästan på en gång när jag gick och la mig.

Lördagen gick först åt till att fixa till sig, sen kom brorsan och Tina och plockade upp mig så åkte vi till Forsbacka för att fira lite påsk tillsammans med mamma, Kari, Johannes, Marti och Ero. :)
Ni kan ju gissa hur det är att dricka "lite grann" tillsammans med finnar? Herregud... efter påsklunchen/middagen spårade det lite. ^^ Det blev en massa tok...! Kari sa till mig att han älskade mig, Johannes ingick i en tävling om att slå finnarna på att dricka sprit (priset var en tatuering i sommar!), jag fick tips från coachen, sen körde vi flaskan runt och herregud, efter 3 timmar var jag packad xD Kari gasade på med bilen i garaget, musiken började dunka högre och tidne gick.....!

...tillslut var jag tvungen att åka till Sandviken för att gå på fest med Jenny, Cissi och Patricia och en massa fler hemma hos Björn. Det var jätteroligt! Så mycket nytt folk och så mycket glädje och skratt det var i Björns hem! Jag hade det väldigt trevligt.
Senare på kvällen drog de flesta ut på krogen i Gävle eller hem, jag och Patricia bestämde oss för att gå ut på Lobby här i Sandviken. Och när vi kom in kom vi ju på att modellen Marcus Schenkenberg var där! Haha, vimmelfotografen kom rätt fort fram till oss när vi satt i soffan inne på Lobby som ni kan se....



...han tog även senare en bild på mig, Patricia och Schenkenberg, men den bilden hittar inte jag! Men vem vet, den kanske dyker upp senare!
Hur som helst så var det en kanonkväll! Träffade på Anders inne på Lobby också så avslutade allt som allt med en kall öl och lite hårdrock.
Dock var jag hemma rätt så sent.

Så hela söndagen gick åt till att vara bakis vilket inte var roligt! xD

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0