Röd dag

Hejsan!

Är annandag påsk idag, alltså ännu en röd dag. Suck.
Satt och kolla igenom lite bilder, bland annat från balen.

Studentbalen här i Sandviken var den 3 juni 2011, och såhär såg jag ut:



Mer bilder från balen hittar ni såklart om ni går längre tillbaka i tiden i min blogg. Ser lite elak ut kanske, men det var för att solen sken så starkt denna dag och jag tror det var runt 26 grader ute! xD
Tycker Soffan gjorde ett kanonjobb med mitt hår denna dag, och min pappa köpte en väldigt fin klänning till mig just för denna dag. Mamma sa till mig "Linda, såhär vacker som du är nu är man bara när man går på studentbal och sen senare i livet om man gifter sig". Hihi, gulligt sagt.

Btw, min påskhelg har varit helt amazing!
Kommer uppdatera mer om det senare när jag har fått tag på bilderna med mig, Patricia och modell-Schenkenberg! ;)

Ikväll kommer Cissi och Jenny hit för lite BB-kik!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0