Söndag

Hejsan!

Idag ska jag bara vila och ta det lugnt, dock måste jag städa på Farbrors företag, men det är de enda ansträngande för idag.
Imorgon i skolan har jag och Elene redovisning i telemedicin, kul liksom det första man får göra efter 1 månads praktik...
Sen på tisdag har vi klinisk examination. Är tydligen frivilliga personer som ställer upp att komma och låtsas vara/möjligtivs ÄR patienter på skolan, wtf!? xD Examinationen skulle ta ca. 30 minuter så önska mig lycka till sen på tisdagsmorgonen.

Hoppas ni har haft en trevlig helg i alla fall!
Igår var jag bara hemma och myste ner mig i soffan, vill bli av med min förkylning nu, nuuu, nuuuu!!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0