Fullt upp!

Hejsan!
 
Bloggen har varit dåligt uppdaterad på sista tiden - anledningen till detta är att jag har haft fullt upp med jobb, familj och vänner. Hoppas ni förstår, det är ju i alla fall sommar så sluta sitt här och häng framför datorn!
 
Jobbar näst intill varje dag nu. Men den 9/8 är det över, skönt.
Bara tanken på att man snart är i Turkiet gör att dagarna går an trots regn och rusk. :)
 
Igår efter jag jobbat var jag, mamma, Kari och Johannes i Rättvik. Vi hälsade på brorsan, Tina och Sanna på campingen och grillade korv. Jag och Johannes checkade av campingen och avslutade med att köra lite spel i "spelhallen". Senare så åkte vi allihop ut på cruisingen i brorsans Cadillac. HUR NAJS SOM HELST!!!!!
Dagen blev lång, för lång. Haha.. Var hemma kl. 02 på natten och ni kan ju gissa om jag var trött? Gick ju upp kl. 06.. haha...
 
Hur som helst så rullar dagarna på.
Lite planer framöver är rockklassikerkryssning med Elene och Scorpionskonsert med mamma, Kari och Cissi om vi får tag på biljetter. HUR NAJS SOM HELST IGEEEEEN!
 
Ikväll ser det ut som det blir film hos Erik. Vi ska se REC 3 (Amerikanska versionen). Annars har vi sett 1 och 2 av orginalversionerna som är från España (Spanien ditt pucko! ^^). Ingen direkt film att rekommendera, den är så dålig. Men den är så dålig så att den blir rolig/bra/WTF... typ. ^^ Se om ni känner för de, men inget ni missar direkt. Sen så om ni sett 1an måste ni se 2an och 3an också såklart... haha!
 
Jobbar kväll imorgon och sedan dag på fredag och lördag innan jag är ledig på söndag igen. Sedan börjar min absolut sista jobb-vecka och den består endast av tre dagar vilket är skönt!
På lördag har Kari bjudit oss på grillbuffé på Robin Hood i Forsbacka, hoppas han inte ändrar sig ;) hihi. Sover troligtvis över där också.
 
Nä, nu ska jag sluta skirva! Ska hoppa in i duschen och sen eventuellt iväg.
BTW, min mormor har flyttat till ett jättefint äldreboende nu <3 Lite tomt och känslosamt att det gick så otroligt fort för henne att flytta ifrån sin fina lägenhet... Vi tömde hela den på 1,5 vecka... Suck. Nu får vi se när vi får den såld, visst är man sugen på att flytta in där. Men jag vet inte.. hehe. :P
 
 
ps, var på HC idag och kollade upp mina torra händer. Hoppas det blir bättre nu. Orkar inte gå omkring såhär mer.. Ska vara nog med att smörja dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0