Hemma i Sverige

Hejsan!
 
Kom hem från Turkiet - Alanya i lördags kväll.
Hela veckan som vi har varit borta har vi haft en dagstemperatur på 38 grader i skuggan. På kvällarna har det varit lite behagligare med "bara" 30 grader. Så ni förstår att det har varit jobbigt att legat och pressat i solen. Gick max 10 minuter, knappt det. Sen var man tvungen att bada i ca 30 minuter. Det är ju helt otroligt när poolen svalkar mer än vad havet gör! DÅ ÄR DET VARMT!
Turkiet var inte som förväntat. Dåligt festställe, dålig mat och inte så superbilligt som man har hört att det ska vara. Men såklart att vi hade det bra ändå, det fanns gott om sol, bad och värme vilket man behövde efter denna kassa sommar!
 
Lite solbrun blev jag allt, trots att jag låg i skuggan för det mesta.
Lite saker fick jag även med mig hem från Turkiet. :)
 
På kvällen i lördags kom jag hem till grannfesten som var här på gatan. Så bytte om och var med på den. Sen somnade jag vid 00.30 på natten och sov så skönt!
 
Igår, måndags, började skolan igen. Och vi fick en massa uppgifter att göra redan. Bland annat har vi en examination på måndag nästa vecka. SCHYSST! Tack så jävla mycket.
Tuffa tag vilket jag inte vela ha i början... blä. Fuck högskolan ibland alltså. Men men... sommarlovet är slut. Nu får vi bara fokusera på att skoj som kommer hända i höst istället!
 
Denna vecka kommer bestå av plugg, träffa mormor, kanske någon kompis också och kanske ut och plocka svamp. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0