Pimpade mina hörlurar!

Hejsan!
 
Idag hade jag tråkigt på förmiddagen så jag pimpade mina hörlurar.
Dock ångrade jag mig lite efteråt att jag inte tog ett par billigare hörlurar som jag pimpade, men å andra sidan så är detta par de jag använder mest.
Får väl köpa ett par nya sen när jag tröttnat på dessa pärlor, men nu är jag hur nöjd som helst! :D
 
Svårighetsnivå: MEDEL
Tid: Tar en stund. För mig ca. 2,5h.
 

Från början.


Resultatet.


Resultatet i närbild.
 
Tillvägagångssätt:
1. Köp indianpärlor (sådana som man gör pärlplattor av)
2. Välj vilka färger du vill jobba med.
3. Ta ett rakblad, skär ett snitt i varje pärla på långsidan.
4. Ta en sax och kör spetsen på saxen genom pärlan för att töja ut den lite.
5. Ta sladden på hörlurarna och pressa in sladden i springan.
6. Ta bort saxen samtidigt som du gör punkt nr. 5.
7. Första pärlan på plats! Många kvar...
 
LYCKA TILL!!!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0