Solig dag i augusti

Hejsan!
 
Liksom igår så lyser även solen idag och det är varmt ute.
Känns lite dumt att packa resväskan i sådant väder, menmen.
 
Trodde jag skulle hinna få hem böckerna från Adlibris innan jag sticker utomlands, var precis in och kollade på min beställning. Det står att den "behandlas". Va fan är det för jävla seg sida? Första gången jag beställer från den eftersom Lycknis.se har lagt ner. Beställde man från lycknis fick man böckerna inom 1-2 dygn. Jag beställde mina böcker från Adlibris i måndags kväll, så jag förväntade mig att få dom senast idag. Men icke sa Nicke. Och det ser inte ut som jag får dom imorgon heller, värdelöst. Tur att det är ett tag kvar innan skolan börjar. Nästa gång beställer jag från bokus.se eller vad det nu hette, Elene hade beställt där ifrån och dels så hade de alla böcker hemma och dels så var leveranstiden bra.
Stört. xD
 
Men nu börjar det dra ihop sig till Turkiet, tidigt på lördag morgon åker vi. :)
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, har typ packat det mesta redan så imorgon ska jag städa här hemma så det är snyggt när jag kommer tillbaka.
Sen så ska jag även städa på Farbrors företag, suuuck! Men sen så ska jag och Cissi på biopremiär av Snabba Cash 2! :D
...efter filmen blir det bara hem och sova som ni kanske kan förstå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0