Tisdag

Hejsan!
 
Trodde de hade lovat sol hela dagen idag, men tydligen så var det imorgon (eller så inte...).
Vädret har varit kasst hela sommaren, väderprognoser som inte stämmer för fem öre, förutom när det ska bli regn.
 
Tänkte att jag skulle ha försolat lite idag innan Turkiet. Men det får vänta. Suck. Tänker i alla fall inte lägga mig i ett solarium som är rena rama hudcancerprocessen. Efter att ha läst så mycket skit om solarium och den nyaste forskningen kring det så är jag glad att jag aldrig har utsatt mig för den typen "som kan framkalla cancer".
 
Har just inget att skriva, är mest bara trött. Efter ett helt år på högskolan + sommarjobb näst intill direkt så känns det så skönt att äntligen få vara ledig någon vecka från allt - vilket gör att man kopplar av och blir så jäkla trött och slö. Men snart är det skolstart igen, wheyyyy.... xD
 
Förresten, i lördags när jag, Elene, Cissi och Jessica var ute så hade vi skitroligt!
Vi förfestade här hemma först vilket var roligt, sedan körde vi på Lobby där Housetåget var. Till en början var det knappt nå folk, men man hann bara blinka några gånger så var Lobby fullt med människor. Det var en lyckad kväll i alla fall, och jag träffade min gamla innebandytränare också vilket var lite roligt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0