Fixat och donat på rummet!

Hejsan!

Igår skulle Kari (mammas "särbo" om man säger så xD) hjälpa mig med att borra upp två lampor och en tavla som jag köpte för jättelänge sedan! Så jag började att ta bort allt från sängen och sängramen och allt låg huller om buller, dammsugaren var uppe i sängen... ja ni kan ju tänka er - såg ut som en bomb hade slagit ned. Men så säger Kari helt plötsligt att pluggen som han hade tänkt plugga med var för dålig...

...så jag fick vänta tills idag istället. Så nu har vi satt upp och fixat. Sedan har jag städat mitt rum IGEN kliniskt rent och gjort det mysigt. Eller vad säger ni?










Sista bilden visar hur det ser ut enbart med mys-pys belysningen. JAG ÄR NÖJD! ;D


Igår var jag som sagt med Cissi och Jenny på kvällen. Vi kollade på melodifestivalen, såklart att vi hejade på Loreen som gick vidare till globen! Sen kollade vi på en Thriller-film som inte var så jättebra, men den funkade. Självklart så snackade vi en massa non-stop också! :D Tjejerna gick hem efter kl. 01 :)

Idag har jag tagit det lugnt till en början... sen städade jag på farbrors företag i ca. 1 timme och 20 min non-stop, så man blev lite trött efter all dammsugning och torkning... Sen så fick jag ju göra det igen när jag kom hem eftersom jag fixade rummet xD haha
Sen har jag bara käkat middag - och nu sitter jag här. Snart börjar Wallander-filmen som jag ska se! Sen blir det natti-natt, om inte PLAY-Tv håller mig vaken (A) haha

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0