IKEA-möbler

Hejsan!

Inatt sov jag bara 5 timmar... tråkigt - ja! Men så är det när det är söndagskväll/natt, man är alltid pigg p.g.a helgen.
Idag var vi i skolan i 2 timmar, vi fick hjälp i bibblan att söka vetenskapliga artiklar o.s.v... Så nu har jag och Elene hittat 4st som vi ska ha i vår uppsats. ^^

Var väl hemma ca. 12.30, då käkade jag lunch. Sen drog jag, mamma och brorsan ut på lite shopping. Blev först att besöka Jysk, men vi kom på att det kanske är smidigare att åka in till Valbo - MIO/IKEA.
Slutade med att jag kom hem med en bokhylla och en överdel till mitt skrivbord - det gillas!!!
Men... är astrött... och ni vet ju hur det är att skruva med IKEA-möbler = BORING och så blir man sur som fan när man gör fel xD haha

Nu har jag äntligen fått allt på plats med lite hjälp från mamma och Kari.
Så nu blir det TV resten utav kvällen. Imorgon är det sista skoldagen för denna vecka, skönt! :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0