Min helg :)

Hejsan!

Känns som denna helg bara sprang förbi!
I fredags träffade jag först Cissi och sen Erik, det var trevligt! :) Blev en sen kväll och var hemma efter kl. 04 tror jag klockan var.
På lördagen var jag i Valbo som sagt och köpte ny mobil. Nu väntar jag bara på att det nya abonnemanget ska fungera så kan jag börja använda telefonen!! ^^ Älskar den rosa färgen, haha xD
På kvällen kom Robin hit på besök, myspys ^^
Sov som en stock på natten och vaknade kl. 14.20 idag, söndag. Blev frulle, bandy på TV och sedan städa på farbrors företag. Sen var det ju typ kväll igen då. ^^ På kvällen gick jag hem till Jenny och var med henne och Cissi och såg Big Brother. Fan va tråkigt att Petreonella klev ut ur huset av sig själv. :( Hon var ju bra, det är ju Jessica som ska ut!!!!!!

Just nu sitter jag och tittar på reprisen av Melodifestivalen som jag missade igår. ^^
Men det var usla bidrag måste jag säga... så vet inte om jag missade så mycket... :P Ska lägga mig och sova efter reprisen, så det blir ju snart.
Imorgon blir det plugg med Elene i bibblan. :P Är inte så pluggsugen faktiskt...

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0