Namnsdag idag

Hejsan!

Idag har jag, mamma och Mormor namnsdag, Maria xD Grattis till mig/oss. :P

Började dagen inne på KTC där jag och Elene hade redovisning inför gruppen i kateterisering. Alltså hur man sätter, sköter, informerar o.s.v. om kateter (intermitent, supprapubisk och långliggande/KAD).
Det gick bättre än förväntat! När vi väl stod där och drog igång presentationen av vårt arbete så rullade det på bra för både mig och Elene och vår redovisning blev bättre än förväntat!
..visst, nu har jag jobbat med detta förr, vilket Elene inte har gjort - men det spelade absolut ingen roll för vi krossade dom andra med vårt arbete! Då måste man få skryta lite NÄR MAN ÄR BÄST!
Läran besömde oss för att vara pålästa och ha stor koll kring detta område. Känns bra, nu ska vi bara ha vårat VG också ;) haha.

Sen blev det ju såklart lunch på MAX, fy så gott det var. :)
Efter det så åkte vi in till HiG och försökte fixa vetenskapliga artiklar på svenska, vilket inte gick så bra. Tog ca. 2 timmar att få fram 3st bra artiklar.. Sen läste vi igenom alla och började lite smått på arbetet i vårdinformatik igen. Men vi blev så trött så vi åkte hem ca. 15.45.

När jag kom hem funkade min telefon! ÄNTLIGEN!
Så nu kan jag använda min nya. :)



Idag blir det bara chill, för jag har ont i huvudet och är dödligt trött.
Imorgon blir det in till KTC och HiG igen. Hoppas på lite ledighet på tosdag, skulle vara skönt!

-


CISSI & JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0