On the floor...

...Dance the night away
Live your life and stay young on the floor!
Dance the night away
Grab somebody, drink a little more..!

DET ÄR FREDAG GOTT FOLK!!!
+ löningshelg!


Tycker denna bild på mig och Jonte påminner mig så mycket om när man var liten och ibland hade låg/mellanstadiedisco på fredagar... xD Ser typ ut som en sådan bild xD

Som sagt, det är fredag och helg! Härligt.
Jag och Elene tog ledig från bibblan och plugget idag. Så dagen idag blir väl bara lugn, sen ikväll ska jag hem till pappa och bo där i helgen. :) Ska även klaga lite extra på min telefon och se vad pappsen säger (A).
Ikväll ska jag träffa Cissi en sväng och sen kanske de blir chips och damp-spel med Eriko, ja... om han inte har dött nu i veckan då han lanat den jäveln xD


PS: hittade en gammal bild på Erik och mig i hans stuga när vi skulle grilla hamburgare och fisken som vi hade fiskat upp ur ån. Ni ser ju arbetsfördelningen... Erik steker och jag pepprar! xD Så sexig ställning jag har på bild nr. 1! ;D

Trevlig helg!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0