Tisdag

Hejsan!

Idag åker jag och Elene in till Gävles Högskola där vi läser Sjuksköterskeprogrammet som vissa av er kanske inte vet.
Vi hade metodövning på morgonen, men den var rätt värdelös. Vi fick ett fall som vi skulle spela teater på... Så vi fick 1,5 timme på oss att öva. Sen fick vi spela upp det. Jag, Elene och Malin fick spela upp ett fall med en jätte stickrädd patient med en stressig anhörig och sjuksköterska. Haha...
Sen åkte vi hem ca. 11.45! Skönt det i alla fall.

När jag kom hem var jag astrött. Men jag käkade lunch med mamma i alla fall.
Snart ska vi åka iväg och handla, och möjligtvis hem till mormor på fika om hon nu är hemma. Haha :)
Sen när vi kommer hem ska jag sooooova en stund! Och om jag inte är trött så kommer jag i alla fall att lägga mig under täcket för jag fryser som en ispinne! Fast det inte är så kallt ute, bara -2 grader, så är jag iskall. TRÅKIGT!

Senare ikväll ska jag nog hem till Erik om han fortfarande vill det. Han frågade igår så vi får väl se idag. ^^
Imorgon ska jag se "En gång i Phuket" på BIO med Jenny och Cissi, skoj skoj! :D

Ps: är "ledig" från skolan fram till den 22 februari tror jag det var, skönt! Blir hemmaplugg och lite plugg i bibblan nästa vecka då, najs!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0