Torsdag

Hejsan!

Bion igår var som förväntad, tycker man "Sommaren med Göran" är bra så kommer man tycka "En gång i Phuket" är bra. :P Men hur som helst så var det trevligt att gå på bio, för det är det ju alltid!
Efter bion gick Cissi hem till sig och Jag och Jenny sprang in på hennes gym för att låna toaletten. Inne på gymmet (gymmet mitt emot cykelbyggar'n i Sandviken) var det två killar som höll på styrketräna, men jag tror de stönade mer ;) haha.
Kvällen blev en lugn kväll sen när jag kom hem.

Idag har jag tagit det lugnt också. Sofie Nilsson var hit på en fika!
Fick reda på att Elene blev inlagd på sjukhuset inatt också, men hon är på bättringsvägen nu som tur är!
Har varit ute i lite affärer med mamma, Kari och brorsan. Fixat en liten present till 20-års barnet imorgon har jag också gjort. :P Fast Sofie Åberg fyllde ju fasktikst 20 år förra veckan, men det skall firas imorgon!

Ikväll ska jag till Erik och luffa. :P

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0