Angry brids + Svampbob! :)

Hejsan!

Igår var det lördag och jag och min storebror åkte in till Valbo köpcentrum!
Plånboken brukar inte må så bra efter ett besök på alla elektronikkedjor tillsammans med brorsan!



Det blev en hel del saker. Bland annat det ni ser på bilden!
- Angry Birds (pig) högtalare med Appel-koppling + andra MP3-spelare (tror jag i alla fall, ej provat än!)
- En Ipod Touch med Angry Birds-skal! :)
- En kylplatta till min bärbara dator
- En filt (syns på bilden) från IKEA :) Mjuk och skön!
- En tavelram som ska pimpas upp och som ska bli en present lite senare till en viss person :) (HEMLIS!)


Jag är sjuk nöjd över mina saker! Det som är najs är att jag har en fjärrkontroll till högtalarna också, hur praktiskt som helst!!!

Igår efter Valbo följde jag med brorsan hem till honom och lekte lite med gos-Iris (hans katt) och så hjälpte jag han med gardinstångar... gick inte så bra eftersom borren gick sönder efter en stund xD Menmen...
Var hemma ca. 19.10 så då värmde jag på mat så kom Erik och hämtade upp mig och Svampbob-pärlplattan som jag hade gjort till honom. Den var alldeles för stor att brära hem till honom, vilket nog han också förstod när han såg den! Den är ju trots allt 3 plattor hög och 2 bred xD
Vi kollade på Gladiatorerna (nostalgi!!) och sedan blev det Änglagård 1 :) Klart vi spelade lite Mummy Maze också xD haha. Jag var väl hemma runt 02.30...


Pärlplattan som blev STOR och som BARA tog 5,5 timmar att göra!
Men jag kan lova er att Erik blev sjukt nöjd, och det är alltid roligt att göra andra människor glada.

Nu ska jag nog hålla i pengarna tills nästa helg då det troligtvis är utgång.
Sen blir det att snåla tills nästa studiebidrag och lön! Funderar på att öppna ett sparkonto till sommarens utomlandsresa! Om det nu blir någon, men det hoppas jag! :D

..sov och vaknade idag kl. 12.30. Gick upp och käkde frukost. Pratade med Cissi i telefon en stund. Satt vid datorn och sen var det iväg och städa på farbrors företag xD SUCK.
Men nu är det gjort. Jag vet inte vad som händer idag, skulle vara skönt att ta det lugnt faktiskt. Men jag får se... jag kanske ska träffa Cissi och Madde och nu Madde kunna ^^

Imorgon är det skola som gäller, metodövningar med grupp 4 på HIG... kommer det sluta som sist? "Oseriösa-timmen"? ;) Äh, blir nog kul HOPPAS JAG!

-

"Hon är vild som vinden
Hon är varm som en sommarnatt
I hennes ögon glittrar
en outtömlig skatt
Det finns inget jag inte skulle göra
för att ha henne här
Jag tar emot då månen faller
Jag lovar och svär"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0