Blogg-stopp

Hejsan!

Anledningen till mitt lilla blogg-avbrott, på ca. 1-2 veckor, är för att jag inte direkt haft något att skriva om.
Hade ju prov för ett tag sedan som ni vet, det pluggade jag mycket till och det gick bra, men klarade inte läkemedelsräkningen igen då. SUCK.

Sen har jag träffat lite vänner, pluggat, varit i skolan en hel del, varit jättetrött och utsliten.
Har inte orkat bloggat om onödiga saker.

- I fredags var det fest i alla fall. Vi avslutade med att åka in till Heartbreak :)
- I lördags var jag med Erik och spelade spel, baka och tittade på Eva & Adam. ^^
- Söndagen blev en soff-potatis-dag.
- Igår (måndags): heldag i skolan på HiG, sen handlade vi på kvällen, käkade och kolla på TV.
- Idag blir det att åka och kolla på fyrverkeri (stavas de så? xD) eftersom Sandviken fyller 150år! Skulle egentligen ha träffat Madde och Cissi, men de krockar ju med detta och hade ju lovat mamma och följa med och titta på det där.. ska tydligen vara ca. 10 minuter långt med alla dessa vackra färger på himlen! :D

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0