Klarade tentan!

Hejsan!

Jag klarade mikrobiologi- och vårdhygiens tentan som vi hade den 2 januari.
Immunologi-delen hade hon inte hunnit rätta så vi får reda på det resultatet sen. Men immunologin var inte så stor heller, så OM man skulle få göra omtenta på den så är det inte hela världen. Men jag kände att den delen gick bra för mig så jag hoppas på det. :)
Så nu känns det skönt att slippa gå och tänka och oroa sig över det där. ^^

Idag hade vi ett jättebra seminarium i Farmakologi! Så nu är det bara att plugga fram till torsdag!!!
Men jag har lärt mig mycket redan, gäller bara att få in alla "glosor" skulle man kunna säga.

http://www.lakemedelsverket.se/malgrupp/Allmanhet/Ordlista/ <-- HÄR HITTAR NI NÅGRA EXEMPEL PÅ GLOSOR SOM VI SKALL KUNNA PÅ TORSDAG. Visst, det är inte allihopa, men en hel del!
Sen ska vi kunna lite annat om Farmakologi också.


Vi slutade tidigare idag så det var skönt. Åkte hem och käkade lung och sov i lite mer än en timme.
Sen kom mamma hem med fika! Myspys!
Sen har jag bara tagit det lugnt. Seminariumet idag gjorde så jag skippade plugget på eftermiddagen. Tänkte äta och kolla på TV ikväll och läsa lite innan jag somnar. :)

Ha en bra kväll!!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0