Pluggplugg

Hejsan!

Igår gick vi i skolan på eftermiddagen och hade typ "metodövning/lektion" i läkemedelshantering + räkning.
Var väl helt okej, men vi flummade mest bara. :)
Sen blev det en slapp-kväll.

Idag har jag och Elene suttit och pluggat på bibblan hela dagen låååång...
När jag kom hem tog jag verkligen en lång dusch eftersom jag frös - och nu sitter jag här!
Ska käka snart, sen ta det mer lugnt och sen hem till Erik och kolla på Harry Potter 6!!!! Fatta att vi kommit så långt, och tänka sig att jag TROR jag hänger med i storyn! Haha... det är bra att Erik kan förklara, för annars hade jag stängt av för länge sen och trott att Harry Potter var för töntar med inget liv. Nerå.. ;) xD

Imorgon blir det plugg och städa bort julen innan jag åker hem till Pappa på kvällen och är där i helgen. :) <3

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0