She makes me wanna

Hejsan!

Jag kan inte få nog av låten "She makes me wanna" med JLS feat. Dev, hur bra som helst och man får sådana fantastiska sommarkänslor!

Idag vaknade jag kl. 12 av att mamma kom in och väckte mig >.<
Åt lite frukost och segade framför datorn... då ringer Cissi och frågar om vi ska ses lite senare. Så vi ska ut och ta en promenad, kanske avsluta med en fika på Coop? Haha... vi får se. :)
Ikväll ska snälla Soffan klippa mig, var ett tag sedan sist och mitt hår ser ut som en rishög, pinsamt. Men känns så skönt att få det klippt!
Så kanske Madde kan hjälpa mig att bleka mitt hår någon dag senare? (A) hihi. Vi får se.

Men ikväll ska jag väl läsa lite och ta det lugnt.
Imorgon blir det ju skola på eftermiddagen... och äntligen är Elene tillbaka! ^^
Sen blir det plugg i bibblan på torsdag och fredag. Sen är det helg igen.. sen börjar tenta-plugg-veckan. SUCK.

Ha en bra dag!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0