ADRENALIN

Att köra fort i en bil
Ja det är min melodi
Varje dag är en tävling
Den vinner jag lätt

Sätt på mig en falskärm
Jag hoppar direkt
Åh när kicken den kommer
Den känns ju så rätt

Så sätt dig skönt här brevid
Så drar vi iväg några mil
Kickar gång min cross
O varvar ur den förstås

Med mitt blod av bensin
behöver jag....adrenalin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill att ni följer med
Och spränger ljud i Mach 3
Åker skooter på en sjö
Jag kommer aldrig o dö

Jag simmar ryggsiom bland hajar
Ja helt underbart
Hoppar styltor på ett minfält
Någonstans i Irak

Så sätt dig skönt här brevid
Så drar vi iväg några mil
Kickar gång min cross
O varvar ur den förstås

Med mitt blod av bensin
behöver jag....adrenalin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0