HELG!

Hejsan!
 
Igår jobbade jag 7-16, hade fullt upp på jobbet hela tiden och knappt en ledig stund.
Så var väldigt trött när jag kom hem. Sov i ca 1½ timme, sen käkade jag grillad kyckling som mamma hade gjort iordning. Sen var det bara att duscha och fixa till sig lite för att dra till Jenny på balkongfest. :)
Det blev en jättebra kväll hemma hos henne. Vi spelade en omgång med kubb också.
Jag, Cissi och Andreas gick sedan ut på krogen en sväng. När jag kom hem snurrade det faktiskt lite i skallen konstigt nog, men lyckades somna och drömde att jag var på en gungande skepp iställe (lyckat!).
 
Idag vaknade jag bakis... fyfan. VARFÖR?! Så full var jag inte.
Gick upp och tog en alvedon och käkade frukost. Efter det blev det lite bättre.
Elene kom och hämtade upp mig kl. 13 så åkte vi till Valbo och shoppade hela eftemiddagen, det var jättetrevligt! Länge sedan man träffade henne eftersom hon sommarjobbar uppe i Ö-vik. :P
 
Vi kom hem kring 17.40-tiden, då åt jag. Sen har jag bara tagit det lugnt. Snart kommer Cissi hit. Vi ska nog upp till Coop och köpa nåt gott till kvällen. Blir att se på en eller två filmer som Cissi skulle ta med sig som varken hon eller jag har sett. :)
 

Balkongfesten hemma hos Jenny :) Fick mig att minnas tillbaka till Bulgarien 2011!
 

Detta är då jag idag, lördagen den 7 juli 2012.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0