Mat..

Hejsan!
 
I skrivande stund är jag hungrig.
Sitter och funderar på vad jag ska handla imorgon. Mamma åker till Finland med Kari imorgon natt och blir borta en vecka. Så jag måste laga mat och matlådor. Dock ska jag till pappa i helgen så får mat där då, haha.. :)
Men jag blev så sugen på pasta med köttfärs, broccoli, tomater och mozzarella. Men jag hittar inget recept, men kan det vara så svårt att göra det egentligen? Jag tror inte det. Så jag ska ta och prova det nu i veckan.
 
Nu är getaway rock festival över för iår igen (även power meet). Jag var tyvärr inte på det. Men jag missade "bara" Saxon. Blev lite avundsjuk på de som hade vunnit en träff med Saxon, åååh!
Såg förresten att getaway flyttar datumet nästa år till 1-3 augusti, så slipper det krocka med Västerås power big meet! JA! :D
 
Nä, snart ska jag och mamma käka middag. Sen blir det soft framför TVn.
Imorgon ska jag jobba 7-14.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0