Min lediga dag

Hejsan!
 
Idag är jag ledig. Skönt. Sov länge och väl och gick upp när klockan var efter tolv.
Åt frukost framför TVn och bara slappade. Cissi ringde kring kl. 14 och sa att hon hade kommit in på Socionomprogrammet på distans, dock i Bollnäs fast vissa lektioner skulle hållas på HiG. Hum? Men det är ju alltid någonting! Hon skulle fundera lite på hur hon skulle göra sa hon. Hon var reserv i Gävle på HiG, jag kan mycket väl förstå att hon hellre vill ha den platsen. Men hur som helst kom hon in i alla fall - så grattis! :D Vet ej hur det gick för Madde än, har inte fått svar på mitt sms som jag skickade för nån timme sen. Hon kanske jobbar. :) Men grattis säger jag igen, fan så kul! :)
 
Det blev världens åskväder idag.
Men jag orkade inte dra ur sladdarna, haha..., vadå lat? Jag satt och scannade in lite bilder från 90-talet istället. Dom kommer med ett annat inlägg.
 
Jag är fortfarande förkyld, så det suger. Snorig och hostig.
Imorgon jobbar jag kväll, så får sovmorgon då också. Sen så jobbar jag fram tills på måndag innan jag är ledig nästa gång. Så jävla segt. Jag blir nog aldrig frisk...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0