Tisdag

Hejsan!
 
Jobbade fredag kväll, lördag-måndag morgon xD
Så idag, tisdag, är jag ledig! Lika imorgon också, så skönt!
 
Igår kväll träffade jag Erik, vi spelade lite och såg på film.
Idag har jag bara slappat ute på altanen med mamma. Vi satt och löste lite pyssel som de hade med i tidningen Annonsbladet. Vi lyckades nästan lösa ett helt korsord tillsammans, hihi. Mysigt. :)
Det har varit jättefint väder idag, men jag har inte orkat solat. :P
 
Nu får vi se vad som händer ikväll. Klockan rinner iväg...
Duscha ska jag nog göra i alla fall. :)
 
 
ps, hämtade ut mitt förnyade pass igår.. helvete hur man såg ut! Om man jämför passet med körkortsbilden så är dom inte ett dugg lika xD Haha... fyfaan. Tur att man visar upp körkortet oftare än passet. Sen hämtade jag även ut mina underbara koppar från Höganäs Keramik! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0