Detta har hänt

Hejsan!

Har varit borta från bloggen en längre stund nu... har haft fullt upp som ni kanske kan förstå.

I alla fall så gick nästan hela förra veckan åt till att plugga!

Torsdag:
Det var då dags för den muntliga examinationen. Som tur var hade jag det tillsammans med Elene och Tobbe, två studiekamrater som är så jäkla sköna och som man kan känna sig bekväm tillsammans med!
Vi tre satt och väntade på vår tur.. alla var nervösa. USCH! Typ den känslan som man ska ha när man ska göra nationella prov, eller söka till gymnasium/högskola eller till och med ha uppskrivning/uppkörning om inte värre till och med! Vilken obehaglig känsla...! Det var nu eller aldrig. Klarade man inte detta fick man inte betyg, såklart att man kunna göra omprov, men det blir troligtvis i höst då.
Hur som helst så kom vi in, och vilka underbara lärare det var då!!!!!!! Det räddade hela situationen, och eftersom Elene och Tobbe är så bra så gick det kanon för oss alla tre och jag gick därifrån med ett VG! :D HUR NÖJD SOM HELST!!!!
Vilken befrielse - sommarlov!

Fredag:
Idag var jag på utbildning mellan kl. 8.15-16.00... suck! Men lätt värt pengarna tycker jag.
Kom hem efter den dagen och var helt slut, försökte sova men det gick inte så bra. Käkade och senare på kvällen drog jag hem till Erik en sväng och bara softade.

Lördag:
Först hälsade jag och mamma på mormor som har blivit inlagd på ortopeden på Gävle sjukhus. Hon blir utskriven på tirsdag <3 Senare blev det spontanfest hemma hos mig på kvällen! Hur najs som helst med utgång på Lobby! Synd bara att jag blev stämplad av en tjej med världens längsta klackar... ont gjorde det. SUCK.

Söndag:
Var väldigt trött hela dagen eftersom jag inte kunde sova på natten p.g.a att jag hade mygg inne på rummet.. åååh. Var iväg och städade på dagen, vilket slukar energi. Sen var man ju inte mer pigg efter det kan man ju säga...
Blev en hemma kväll med skräckfilm tillsammans med mamma. Filmen sög dock. Menmen.

Måndag:
Sov länge och väl. Vilket var skönt! En vecka kvar exakt nu tills sommarjobbet börjar...
Var och fixade lite i mormors lägenhet tillsammans med mamma, hon kommer ju hem imorgon. Sen var vi och handlade, lagade mat, jag duschade och sedan åkte jag faktiskt hem till Erik och spelade och kollade på film innan det var dags att åka hem och sova igen.

Tisdag:
Vaknade idag efter kl. 12. Rätt så pigg faktiskt. Synd att det ska vara skitväder ute!!!
Mamma är och tar emot mormor som kommer hem idag, hoppas det blir bra nu för henne <3
Känner bara för att vara hemma och njuta av ledigheten idag!
Men är så fruktansvärt taggad tills på torsdag då det är grillkväll hemma hos Madde med tjejerna! :D Ska bli så kul!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0