Grillkväll med tjejerna!

Hejsan!

Ikväll blir det grillkväll hemma hos Madde med tjejerna! Fast jag vet inte om jag ska grilla, är inte så jättesugen på det. Men kan ju alltid köpa med mig någon annan mat! :)
Hur som helst så tror jag det kommer bli supermysigt såhär på en torsdag innan alla börjar sommajobba "på riktigt" :)

Imorgon ska jag klippa mig hos Soffan, sedan bär det av till Gävle med mamma. Mamma ska ta nytt körkortsfoto och jag ska förnya mitt pass om det går. :)
Sen så ska vi möjlivtvis hälsa på mormor på sjukhuset om det går <3

Sen på kvällen imorgon ska jag hem till pappa eftersom det är hans helg att ha oss.
Men ska nog sova hos mamma imorgon ändå eftersom det är loppis här på gatan på lördag som jag och mamma ska vara med på. Får se om vi får lite skrot sålt. :)

Ha en trevlig dag och helg!
På måndag börjar jag sommarjobba.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0