Möte

Hejsan!

Ska om en liten stund iväg på möte inför sommarjobb 2012.
Fick igår reda på att jag kommer jobba hela sommaren med Linda Åberg, kanon!!
Idag får jag även schema, det enda jag vet är att jag går intro den 19-20-21 juni, sen är jag ledig midsommar... Sen vet jag inte hur jag kommer jobba fram till (troligtvis) v. 31!
Spännande (eller..?)


Jag & Linda Å : )

Sen när jag kommer hem blir det till att plugga, plugga, plugga....
Imorgon är det nationaldagen, när jag var liten var inte nationaldagen en röddag.. haha.. Tiderna förändras! Men det blir bara plugg för min del nu! Alla frågor måste sitta eftersom man inte vet vilken fråga man får på den muntliga examinationen på torsdag! HJÄLP! xD

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0