Snabb update

Hejsan!
 
Nu kommer en snabb uppdate om vad som hänt den senaste tiden.
Har faktiskt inte suttit vid datorn på jättemycket.
 
Men sommarjobbet har ju i alla fall börjat, eller har gått intro måndag, onsdag och torsdag. Pensionärerna verkar hur gulliga och trevliga som helst, vilket personalen också är så jag kommer nog att trivas att jobba på den nya avdelningen i sommar! :)
 
På tisdagen då jag var ledig åkte jag, Jenny E och Jenny L på Eckerö! Det gick så jäkla fort att åka båten så vi hann inte ens med allt som vi skulle göra! Haha..
Men hur som helst så rusade vi genom taxfreen två gånger och jag fick med mig varor för ca. 2000kr hem! Herregud! Mycket dricka blev det allt. ^^
 
I fredags så var det midsommarafton, den spenderades i Forsbacka som vanligt. Det var till en början fullt ös, men det lugnade ner sig senare på kvällen.
Sov även över där.
 
Igår, lördags, skjutsade mamma hem mig till Sandviken. Så på dagen satt jag och kollade på film. Blev säkert 3 stycken som gick på tv! Haha.
På kvällen kom Cissi förbi och vi snackade en massa och åt tacopaj och lite jordgubbstårta som hade blivit över från midsommarafton. :)
 
Idag ska jag bara ta det lugnt!
Ska åka och städa om en stund med pappa. Sen ska vi boka kryssningsbiljetter till mig och Cissi om det finns kvar! Vi hade tänkt att åka på Klub Galaxy nu på onsdag, hur najs som helst! Hoppas hoppas verkligen att det finns plats över, men det borde det väl göra. :)
 
Imorgon jobbar jag igen. Men inte så länge. Sen är jag ledig fram tills på fredag då jag jobbar eftermiddag/kväll och sen hela helgen lång + måndagen innan jag är ledig igen. Sen går jag in på mitt idiotschema på riktigt då jag jobbar 4 dagar, ledig en, jobbar fyra dagar o.s.v... Kommer vara död i början av augusti. Haha, menmen... pengar <3
 
Ha det bra alla!
Ska försöka bli bättre på uppdateringarna hädanefter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0