100 % rätt!

Hejsan!

Lite såhär känns det idag:


- GALET BRA MED ANDRA ORD!

Varför?
- Jo, för jag klarade läkemedelsberäkningstentan idag med 100 % rätt som man måste ha!
Så äntligen får jag betyg i Farmakologi-kursen! Känns underbart! :D
Det var så jävla segt att ha tenta kl. 10 inne på HiG på en fucking lördag, fick ju förfan gå upp kl. 7.30 imorse för att hinna i tid!!! Men det gjorde faktiskt inget, för vi hade världens bästa och mest underbaraste personer som tenta-vakter! <3 FLER SÅNA ÄLDRE MÄNNISKOR SOM ER SOM TROR PÅ UNGDOMAR OCH SOM ÄR SÅ GO, GLAD OCH POSITIV!!! Blev så glad av dom, jag tror alla skrattade och Emil nästan applåderade för han tyckte dom var så bra, haha xD

Anledningen till att jag vet att jag har rätt var för att jag och Fjorda hade angivit samma svar på 9/10 frågor och så fick jag med mig tenta-bladet hem så då löste brorsan svaren och vi fick samma svar. Så då är jag hur säker som helst på att jag har 100 % rätt eftersom Fredrik gjorde min tenta på max 15 minuter och hade alla rätt eftersom vi testade med miniräknare också. Alla svar stämde. SÅ DET KÄNNS UNDERBART! (Brorsan är väldigt duktig på matte så om han har fel på detta med miniräknare och allt så ska jag reta han resten utav våra liv!)

Nu ska jag pyssla ihop en liten grej, fortfarande hemlighetsstämplat om vad det är! xD

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0