20 års fest!

Hejsan!

Ni kanske är nyfikna och höra hur det har gått på praktiken?
Har ju varit där tisdag, onsdag och torsdag... Tisdagen var hemsk egentligen. Trodde inte det skulle bli bättre.

Men jobbade kväll på onsdagen och gick med min riktiga handledare som visade på en patientlista hur man skulle dela medicin så fick jag göra på resten ut av alla som låg inne, så det kändes ju bra. :)
Sen fick jag dela ut och signera i Melior (dataprogrammet). Så fick göra en hel del faktiskt.

...lite sömn på natten dock eftersom jag började kl. 07 på morgonen på torsdagen.
Fick inte göra lika mycket.. typ undersköterskejobb bara.. sen var jag med och kollade när min handledare satt en PVK, nästa gång sätter jag.
Sen på eftermiddagen fick jag fixa kl. 14-medicinerna och dela ut till patienterna och efter det slutade jag typ.

Så har mina praktikdagar sett ut. Nu är jag ledig idag, imorgon och på söndag. Sen blir det kväll på måndag.

Idag så vaknade jag tidigt! JAG VAKNADE TIDIGT! :O
Klockan var faktiskt 09.30! OCH JAG VAR PIGG! :O WTF, praktiken börjar redan ta skada på mig...!! Nerå ;)
Låg och drog mig i sängen ett bra tag... sen gick jag upp och kollade på Våra Värsta År, så jäkla bra varje gång ;D Käkade frukost samtidigt, efter det så fick det bli storstädning på rummet... städat undan skit, torkat av allting, bytt i sängen och dammsugit. Så nu ser det fräscht ut igen.

MEN!
Ikväll ska jag på 20 års fest + middag hemma hos kära Madeleine tillsammans med bästa tjejerna! <3
Kommer bli sjukt roligt!!!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0