Bra helg!

Hejsan!

Denna helg har varit jättebra och jag är så sjukt glad! :D
PARTY OCH SM-SILVER & GULD FÖR SAIK!

I fredags när jag cyklade hem från praktiken hade jag en underbar känsla, min handledare är nöjd med mig och jag såg fram emot 3 dagars ledighet!
Åkte hem till pappa på kvällen, han fyllde år så jag hade köpt blommor till honom :) Sen lite senare på kvällen kom Erik och hämtade mig så kollade vi först på BigBrother och sen kollade vi på filmen "The tourist".

I lördags softade jag först, sen kollade jag på Damfinalen i Bandy. Trots att jag satt och hejade som fan på SAIK, och extra på Evelina och Malin, så förlorade dom i förlängningen, det var lite segt faktiskt. Men va fan, ni fick silver brudar!!!! :D
På kvällen så kom Mickis och Sofia hit! Det började lugn med lite dricka och en jävla massa tjejnsnack. Sen blev det riktigt, riktigt roligt! Som ni ser på bild nr. 2 nedan så var Mickis så full när vi skulle ut på krogen redan att hon nästan flög av sätet när bussen svängde xD haha!!



Så sjukt rolig kväll!! Inte ofta det brukar vara bra inne på Lobby, men nu fan var det de! :D
Jag och Mickis hamnade på en random efterfest och jag var hemma kl. 06 på morgonen xD

Så... ni kan ju gissa om jag var pigg dagen efter? NEJ. Kunde bara sova 4 timmar... Sen var det nåt som hände så jag inte kunde sova, så jävla drygt när det blir sådär. Men det var ju sommartid så dagen gick ändå rätt snabbt.
Kollade på SM-finalen i Bandy, klart SAIK vann, visste man ju redan innan. Jag blev jätteförvånad när jag fick reda på att VILA var i final, för dom har ju sugit stryck genom alla dessa år. Men tror SAIK slappnade av på slutet och tog ut segern i förskott och då taggade VILA till... men annars ägde ju SAIK hela matchen.
Efter det blev det att städa på Farbrors jobb och sedan bjöd pappa på bakismat på American Pizzaplace! :D
...efter det blev det chill igen och sendan BigBrother LIVE med Jenny! :) MYS!

Idag är det sista lediga dagen. Sen jobbar jag 06.45 tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Sen är praktiken slut!
Men idag har jag pluggat, så får se vad Elene och Malin säger om de jag har skrivit eftersom vi pluggar ihop. Vi fick lite rest på en uppgift, lite segt faktiskt. Men så kan de bli ibland. :P
Sen idag ska jag bara slappa, känner mig fortfarande bakis sen i lördags xD Jävla kväll alltså xD

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0