GRATTIS MADDE!!!

Hejsan!

Idag fyller min kära vän Madde 20 år!! Tänk vad tiden går fort, kommer fortfarande ihåg när vi blev vänner på snöhögen på skolgården i lågstadiet xD

SKÅL!!!

Arkivbild från studentkryssningen 12 mars 2011. Från v: Madde & Jag

Nästa fredag ska vi fira Madde, kommer blir så sjukt jävla roligt! :)
Idag ska jag plugga.... har omtenta i läkemedelsberäkning imorgon bitti, kul på en lördag liksom! Idiot-fitt-högskola... ursäkta ordvalet men på lördagar vill man kanske sova/vara ledig!
I alla fall så blir det till att plugga idag en sväng, ska även skriva personligt brev till praktiken som börjar på måndag. Sen får man väl näst intill gå och lägga sig efter Big Brother ikväll...

...tidigare idag så var jag och Elene in till Gävle Sjukhus och gick på Melior-utbildning. Melior är sjukhusets datasystem för journalhandling m.m. för er som ej visste det.

Önska mig lycka till imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0