Snabb uppdate

Hejsan!

Skriver lite snabbt nu...

Jobbade (praktik) som sagt kväll i lösdags... det var lugnt och skönt.
Fick ta hand om medicinen helt själv i lugn och ro vilket var väldigt bra. Sen fick jag fixa och sätta dropp på en patient igen, alltid bra med träning på lugna kvällar...

Fick sluta tidigare, det var skönt.
Men idag, söndag, gick jag till praktiken... började 06.45... Hela denna dag har varit lugn. Fick pyssla lite med en PICC-line som en patient har, helt otroligt vilka riktlinjer de måste gå efter när det gäller hygien, skötsel o.s.v.. Menmen!
Fick även idag sluta tidigare eftersom alla är hemma på permis över helgen.

Runt kl. 15 åkte vi hem till min bror som fyllde 23 år i veckan. Så det blev lite kalas med kakor och tårta, sitter ju aldrig helt fel efter en lång dag.
Kom hem för ca. 1 timme sedan... ska äta snart och senare ska jag hem till Jenny, där även Cissi är, och titta på Big Brother LIVE.

Jag är ledig imorgon vilket känns underbart! :D SOVAAAA!!

Hoppas eran helg också har varit bra. :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0