Vecka 13

Hejsan!

I måndags var jag ledig, och det var jätteskönt!

I tisdags jobbade jag ju förmiddag, lite segt. På kvällen vid 18-tiden träffade jag tjejerna! Vi var ut och käkade och sa "Hej-då" till Madde som åker till Norge nu i 6 veckor för att jobba. Vi käkade på Malaysian, typ kina/thaimat. GOTT! Efter det blev det chill hemma hos Madde.
Kände på kvällen hur jag började insjukna i en förkylning, igen.....

...mycket riktigt. När jag vaknade på onsdagen var jag snorig och kände lite halsont.
Men praktiken fick gå ändå. Sista veckan...! Efter praktiken blev det bara lugnt.

Igår, tosdags, var var det halvdag på praktiken och sen KTC på Gävle Sjukhus med gruppen. Vi hade ett tråkigt seminarium. Sen när jag kom hem blev det chill igen.

Idag när jag vaknade var inte min hals OK. Men har tagit halstabletter hela dagen.
Jag och Elene tog med fika till praktiken, var ju sista dagen idag! SÅ SKÖNT! Vi fick sluta efter vi hade käkat lunch, så det var ju toppen! Var hemma efter kl. 12. Fyllde i lite saker som ska med till skolan på måndag, då vi har redovisning i telemedicin till och med...! Suck. Sen efter det satt jag mig i över en timme och gjorde klart PowerPointpresentationen som vi ska ha på måndag. Lika bra att ha det gjort, och nu i efterhand känns det skönt. Blir väl att läsa lite imorgon och på söndag, känns som man kan det mesta ändå.

Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske sova en eller två timmar. Halsen är ju som den är... men tar nässpray för näsan så den är ju helt OK.
Ikväll blir det chill med Mamma och sen hem till Eriko för en film eller två, who know's!

HA EN BRA HELG ALLA!!!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0