1 maj

Hejsan!

Igår blev det faktiskt en bra dag.
Kvällen bjöd på sol ute i Forsbacka. Jag, Mamma och Kari cyklade till kasen och stod där ett litet tag bland alla andra forsbackabor.
Efter det ca. 21 gick vi till Forsbacka Wärdshus och åt potatisgratäng med oxfilé och trattkantarellsås, fy tusan så gott det var! Synd att man alltid ska få så lite när man betalar för dyr mat xD haha. Hade lätt kunnat käkat två portioner!! :)

Medan vi åt så kom trubaduren, som var Karis granne, och började sjunga och spela på sin gitarr. Jättemysigt! Tror vi satt där till kl. 22.30 innan vi cyklade hem och fika lite och kollade på en film, sen somnade alla som en stock kl. 01.30.



Idag är det 1 maj, helt otroligt vad tiden går fort!!! OCH NU ÄR DET VÅR!
Sov som en stock inatt som sagt, vaknade typ 2 gånger men somnade om direkt. Gick upp kl. 13 och käkade frukost. Efter det så åkte jag och mamma tillbaka till Sandviken. Vi bakade rabarber och jordgubbspaj, mums. :)

Kl. 18 ska jag se BB reprisen eftersom jag missade det igår. Sen ska jag och min mamma grilla grillspett, finsk korv och ostbollar :D

Sen ikväll blir det väl dusch, plugg och TV. Jag och Elene har redovisning imorgon, suuuuck. :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0