Helg med hockey och fest!

Hejsan!

Det har varit en bra helg för min del. Perfekt efter en förjävlig skolvecka.
Skolveckan började med två heldagar inne på HiG måndag och tisdag. Sen har jag suttit och pluggat lagar onsdag och torsdag för att sedan ta den alldeles förjävliga och överfulla bussen in till Gävle kl. 7.15 för att gå på ett tråkigt seminarium i 3,5 timme med bara 15 minuters rast. FUCK. Men seminariumet gick hur bra som helst och alla blev godkända så vi kunde pusta ut och ge varandra en klapp på axeln - åh, jag gillar min grupp!
...såklart att det började spöregna när jag skulle gå till bussen. Och när jag är framme vid busshållsplatsen efter ca. 15 minuter (genomblöt) ser jag att jag har ett paraply i väskan, fuuuuuuuuuck! OTUR!!! Väl vid busshållsplatsen sitter en militär (ovanligt för mig va?!) som ser att jag är genomblöt och flyttar sina saker för att jag ska i alla fall få sitta där det är tortt, snällt!

När jag väl var hemma var jag trött i huvudet efter allt. Så jag sov nog i 3 timmar om jag minns rätt.
Sedan på kvällen blev det ciao-ciao-pizza och hockey, Sverige-Ryssland! Domarna sög, och spelare nr. 74 i Ryssland skulle ju haft stryk! Var helt uppriven efter matchen.

Igår, lördags, var jag på fest hos Jenny på kvällen och det var skoj! :)


Lite bilder från festen, dock är inte alla med på bilderna, orkar inte publicera alla bilder xD haha..
Var hemma lite efter kl 02, och efter en liten stund så somnade jag som en stock!

Vaknade idag, bakis faktiskt! :O
Shit, huvudvärk... jävla vin, cider och grogg. Och inte nog med det så hade jag ont i kroppen och speciellt i min fucking rygg som ska krångla!
Gick upp och käkade frukost men kände att jag var alldeles för seg så gick och la mig igen, hann precis somna innan pappa ringer... åh! Vi bestämde för att vi skulle åka till Järdefors kl. 15.
Fick sova ett lite tag till i alla fall.
Sen var det upp, fixa sig lite grann i alla fall och sedan åka iväg och städa på farbrors företag - blev tugnt idag... usch.

Sen när jag kom hem så gjorde jag seminarieuppgifterna som vi ska ha seminarie på imorgon, dock börjar vi kl. 13-15.30. :)
Så jag gick hem till Jenny ikväll och kollade på BigBrother LIVE. Synd att Vobban åkte ut! Ingen av de som var nominerade förtjärnade att åka ut denna gång, men om man måste välja en hade jag valt Camilla eftersom hon bara slöar och hånglar med Amandus, suck. Nä, nu vill jag se Hanna J och Lars i finalen! Inte för att de är mina favoriter, för jag har inga favrotier i år, men jag tycker de ska stå i finalen om man jämför med de som är kvar. Skulle ju vara en skandal om Rodney fick vinna eftersom han var med förra året också xD haha

Nä, tillbaka till slappandet!
Sen ska jag sova.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0