Jag gör allt annat...

...förutom att plugga.

Hela dagen idag har jag tänkt "jag ska bara göra det först så gör jag det sen", men klockan börjar närma sig midnatt och inget pluggande har skett under dagen - panik? Ja!
Varför? - Jo, vi måsste skriva 3 diskussionsfrågor tills på måndag med en motivation. Ja men det är väl inte så farligt? - JO! För alla i klassen skall göra 3 frågor vadera som kommer att väljas ut av lärarna och sedan blir det ett examinationsseminarium som jag har den 7/6... Så det gäller att man kan alla frågor, ca 60 st, eftersom man inte vet vilken fråga som kommer. Vad krävs för att klara av det? - Ja, man måste läsa 2 kapitel, ca 40 sidor + 3 böcker. INTE ROLIGT! Förstår ni nu varför allt annat är helt plötsligt så mycket roligare?!

Jag vill ha sommarlov! - Nä, just det... ska ju sommarjobba då. Haha... Vilket liv man har när man läser på högskola. Stress, press och ibland noll privatliv. USCH!
Nä, nu får jag väl sätta igång.

Sverige förlorade idag i hockey och är där med ute ur VM, så nu får jag bara heja på Finland istället!!! :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0