Komisk natt

Jag och mamma hade precis lagt oss igår kväll, men jag valde att sitta uppe i sängen och läsa en stund... Som vissa av er vet så har jag ju mitt rum ovanför altanen... Mitt under läsningen hör jag fotsteg på altanen, jag började fundera. Sen hör jag ett duns så då flyger jag upp och skriker till mamma: "det är någon på altanen!!!!!" mamma flyger upp ur sängen och ber mig ta med telefonen ner. När vi tittar u...t så är det ju såklart ingen där.. Men vi stannade vid fönstret ett tag och helt plötsligt hör vi ett nytt duns, fast på altantaket. Både jag och mamma rycker till men kan snabbt slappna av när vi ser att det är en stor tjock katt som är ute och härjar på nattetid på altantaket utanför mitt rumsfönster xD haha, komiskt!

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0