Mer sommarjobb

Hejsan!

Idag har vi suttit i lite mer än 3 timmar inne på HiG och pluggat på en gruppuppgift.
Som tur var så gick det bra!!! :)
När jag kom hem såg jag att jag hade fått mail av chefen på äldreboendet. Tydligen så får jag mer sommarjobb! Hon skulle återkomma när hon hade bestämt sig hur mycket jag skulle få jobba, men det lät som de blev lite mer jobb iaf! :) Kanske får jobba hela sommaren iår igen, haha.. Fast jag har ju sagt att jag max jobbar till v.31, men de gjorde jag ju förra året också men ändå fick jag jobba mer. :P

Nu har jag ätit lunch så nu är man lite sådär halv-trött och snorig av pollen igen! KUL!

Btw, kollade klart på Pelle Svanslös igår också, wtf xD Haha... blir som besatt när man väl har börjat kolla. Vad ska jag se på nu då? Funderar på och kolla om "Livet enligt Rosa" finns, eller nån annan barn/ungdomsserie. :)

Nu, idag, ska jag njuta av ledigheten! Ska ta mig en liten tupplur faktiskt, sov ju bara 4,5h inatt så. :P
Senare ikväll är det hockey, ska bli skoj att höra Kari skrika åt Sverige att de ska spöa/döda motståndarna! INLEVELSE PÅ HÖGSTA NIVÅ! <3
Sen får vi se vad som händer. ^^

Imorgon blir det troligtvis en sväng in till Valbo.
Får se när jag orkar plugga igen då. Måste i alla fall göra det innan måndag!! :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0