Mycket att göra!

Hejsan!

Jag har så mycket att göra just nu så jag hinner knappt med att sitta vid datorn!
Om ni ser att jag är online på t.ex Facebook eller MSN så är det för att jag alltid är uppkopplad med telefonen. Bloggar gör jag bara framför datorn, ej i telefonen.

Vad har hänt på senaste då?
Jo, festen i lördags var askul! Det var en varm kväll. Hur bra som helst med en massa roligt folk!!!! Vill göra om det nu, nu, nuuuu! :)

Annara pluggar jag som fan. 50 frågor måste jag lära mig utantill eftersom vi ska ha en muntlig examination på torsdag nästa vecka (exakt en vecka kvar). Man vet aldrig vad man får för frågor, sen måste man ju såklart kunna dom utantill! HJÄLP! Första muntliga provet vi har... Måste klara den för att få betyg, annars måste jag vänta på en omexamination som sker antagligen i höst - och det pallar man ju inte! Menmen....

Var i Gävle idag och köpte en bikini, en ny plånbok, massa örhängen tillsammans med min mamma som fixade lite saker till mormor som har blivit inlagd på korttidsboende <3 Allt är bra med henne, men hon har fått sådan fruktansvärd värk i benen så hon måste ha personal runt sig för tillfälligt. Är tydligen ischiasnerven som ligger i kläm enligt läkarna. Aj, aj, aj... Stackars mormor <3 Men så fort hon blir bra så får hon ju komma hem igen, och tur är väl det!

Nu ska jag duscha. Madde, om du läser det här så provade jag faktiskt att köpa en produkt från "I love..." eller vad heter märket som du tipsade om?! Ska prova den nu när jag ska duscha! Spännande!

Sen blir det Revange, möjligtvis BigBrother om jag orkar. Är så sjukt trött!!!!

Imorgon blir det lyftteknik på morgonen tillsammans med Pernilla inför sommarjobb 2012, roligt att man har Pernilla att gå med! :)
Sen så ska jag väl isolera mig i plugg tills på torsdag då jag förhoppningsvis är pluggfri och har klarat av 1 år (2 terminer) på högskolan - NÅGON SOM VILL FIRA MED MIG NÄSTA HELG?! :D haha...

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0