Onsdag

Hejsan!

Idag har varit en helt okej dag!
Började dagen med att vakna väldigt pigg - fast ändå väldigt trött... hum? Var liksom att jag lika gärna kunde gå upp och vara pigg - medan jag ändå kunde ligga kvar och sova flera timmar till = ÄLSKAR POLLENSÄSONGEN, eller så inte...
Hur som helst så gick jag upp kl. 07.15 och fixade till mig och käkade frukost, sen åkte jag och Elene in till högskolan i Gävle. Våran grupp hade redovisning idag, gick väl helt OK för oss.

Var hemma igen till lunch tiden, käkade lunch och ringde till chefen på Tallen. Tydligen hade min ansökan om sommarjobb kommit bort - lyckat. Men hon skulle försöka fixa och trixa för att få fram den så skulle hon höra av sig sen. Chefen sa i alla fall "Jag tar ju hellre in dig som jobbade här förra sommaren än att ta in någon annan som inte varit här!" Så det lät ju lyckat i alla fall.

Sen somnade jag någon gång vid kl. 14-tiden och vaknade ca. 17.30 = ÄLSKAR POLLENSÄSONGEN! Blir alltid så sjukt trött.
I alla fall så ringde jag Cissi eftersom vi hade bestämt oss för att träffas idag. Kom kom ca. 18.45, vi gick till Coop och köpte fika och satt oss på bänken vid NS = premiär! :D
Vi satt där enda till kl. 21.20, sen gick vi hem till Jenny och kollade på Big Brother :) Mysig kväll! Det har varit så skönt väder ute idag, ca. 16-17 grader i skuggan, sol och vindstilla! Underbart!

Nu är jag dödligt trött igen, kl. är efter 01 på natten.
Så nu kallar sängen!!!! Vi får se vad som händer imorgon/idag. Är ju ledig fram tills på måndag, gud så skönt. Haha, jag älskar att vara ledig från skolan som ni kanske märker. ^^ Men om jag känner mig såhär trött och slö av pollen imorgon också blir det nog bara att ta det lugnt och vila.

GOD NATT! <3

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0