Plugg i mjukisdressen

Hejsan!

Nu ska jag sätta igång och göra seminarieuppgiften inför imorgon. Enligt Elene skulle det inte ta för lång tid så känns ju skönt.
Seminariet imorgon kommer nog bli roligt, vi har en lärare som är utbildad dramapedagog och som är bra och rolig! Vissa övningar kan vara lite löjliga, men kan gissa på att övningarna imorgon när man ska utöva makt i en grupp kan bli roligt. Dels eftersom vi säkert kommer att få festa på olika ledarstilar som sjuksköterska. :)
Nä, bara sätta igång nu alltså så man är förberedd inför imorgon!

Förresten, gick upp och käkade frukst och kollade på "det kungliga dopet" som sög. Men hur som helst så gick jag och hämtade posten efter det och nu har jag fått hem min OnePiece! Så har den på mig nu, fast är lite varmt.. men gosigt! :) hihi

Tror jag bara ska vara hemma med mamma idag, var ett tag sen.
Eftersom jag ska till skolan imorgon så orkar jag i alla fall inte göra något senare idag xD Känner bara för att slappa också. :P

Ha en bra dag alla!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0