Plugget och bakat

Hejsan!

Idag hade vi seminarium på HiG, ZzzZzzzzzZz....... Men vi tog oss igenom! :)
Imorgon ska vi in till HiG igen, men då blir det grupparbete, troligtvis så hinner vi klart det imorgon så då blir det hemmaplugg i 8 dagar, nice!

Efter jag kom hem från skolan idag ca. 16.15 så bakade jag lite muffins som jag ska ta med till gruppen imorgon. ^^

Så ikväll ska jag (förutom att lyssna på stormen utanför fönstret) läsa på lite inför imorgon, käka middag, kanske titta på TV, MEN jag kommer avsluta kvällen väl nerbäddad i sängen och kolla på Pelle Svanslös, julkalendern från 1997! :D Satt och småkollade lite igår kväll också, höll på garva ihjäl mig! ÄLSKAR DET! <3

Men inget slår ju såklart Greveholm, men Pelle Svanslös ligger såklart 2:a på listan av bästa julkalendrarna! <3
Ska bli intressant att se den nya versionen av Greveholm i jul! :P

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0