TACK FARMOR!

Hejsan!

På min internetbank så står det att det kommer ske en stor insättning av pengar imorgon, wtf!?
Pappa ringer och säger att 20 års presenten från Farmor har landat på mitt kontot, herregud! :O
Och så om lite mer än en månad får jag tillbaka 6000kr på skatten, jag känner mig som en miljonär nu! :D

Var ju lite orolig över att jag inte skulle få något sommarjobb iår, men nu har jag pengar så det räcker och blir över i låååånga vägar! Och ni minns ju förr att jag la undan 6000kr i sparpengar, herregud vad min ekonomi går bra nu!
Jag borde unna mig något lyxigt bara för att jag kan! Äh, nu har jag spenderat så mycket pengar på kläder och fest på senaste tiden så kanske får skärpa mig lite.

Men tack ska du ha Farmor, du räddade 2012:s budget för mig! :D



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0