Kryssningen var galen!

Hejsan!
 
Fredagen den 26 oktober 2012
 
Gick upp kl. 06 på morgonen, kunde inte sova. Tentanerver!
Men tentan gick bra, men den var väldigt lång! Nu hoppas jag på att man bara blir godkänd, men det känns som så. Annars måste jag ha tippat helt fel! Haha.. Man vet ju som sagt aldrig med högskolan i Gävle!
 
Sen efter tentan var det bara hem och käka lunch, fixa till sig och bege sig mot Gävle med Elene för bussen mot Rockklassikerkryssningen!
Vi såg W.A.S.P. sen träffade vi på Timmy, Andreas, Marcus och Isabell (Alex, fast bara på kvällen) som vi höll ihop med ända tills båten la i land dagen efter! Skulle jag skriva allt tok som jag och Elene har varit med om skulle jag få skriva hela natten lång! Därför drar jag en snabb resumé:
 
- Spilla dricka
- Hälla dricka överallt
- Kasta kalsonger
- Skrika
- Säga roliga/dumma saker
- Lyssna på Eddie Meduza
- Se ett glas spräckas mot dörren
- Dansa PAUSA
- Rulla runt i hytten
- SKRATTA
- ca. 20 pers i en hytt
- Se en massa fulla och däckade människor
- Höra på när folk inte kan sjunga karaoke
- SUPAAAAA
- Killarna som kissade från båten
- Timmys långkalsonger
- "Matkrig" fast med dricka och saker mellan hytter
- Käfta med personalen
- Röja runt som fan
 
...ja, ni kan ju tänka er! Har säkert missat en massa skoj... xD
 
Jag och Elene var uppe exakt 24 timmar och sov ca 4 timmar. NI KAN JU TÄNKA ER ATT VI VAR TRÖTTA! Jag däckade direkt när jag kom hem sen på lördagskvällen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0